ム X L S 49 Napisano 29 Stycznia 2022 Share Napisano 29 Stycznia 2022 Zapraszam na jak, że krótki lecz treściwy wywiad Reporter: @ X L S Odpowiadający: @ RevaleD @ X L S Cześć! Miałbyś ochotę wziąć udział w krótkim wywiadzie? @ RevaleD Jak najbardziej! @ X L S To na początek opowiedz nam coś o sobie. @ RevaleD Mam na imię Adam, mam 19 lat (niestety ostatnie naście.. :D). Mieszkam w województwie Wielkopolskim. Jestem w 4 klasie technikum, interesuję się terrarystyką i układaniem kostek Rubika. @ X L S O proszę 4 klasa technikum to znaczy że w tym roku piszesz maturę zgadza się? Jesteś przygotowany na nią? @ RevaleD Chodzę tylko na korki z matmy, z innych przedmiotów czuję się "kozakiem" @ X L S No to nic tylko życzyć tobie udanej matury! A myślałeś już coś na temat studiów? Na jaki kierunek będziesz chciał iść? @ RevaleD Dla mnie to dość ciężki temat, ale raczej po maturze praca i zaoczne studia a kierunek to coś z marketingiem, ewentualnie coś związanego z socialmediami lub właśnie psychologią w reklamie. @ X L S Bardzo ciekawe kierunki masz na oku a szczególnie psychologia w reklamie, może wykorzystasz to do reklamowania CSGOPolska ! Pozwolisz że wrócimy jeszcze do twoich zainteresowań, opowiedz nam coś więcej o terrorystyce i skąd wzięło się owe zainteresowanie bo nie ukrywam dość nietypowe zainteresowanie? @ RevaleD Za dzieciaka bałem się panicznie pająków, do tego stopnia że sam go nie potrafiłem się "pozbyć". Na moim osiedlu kiedyś ziomek miał całkiem pokaźna ilość ptaszników (coś w okolicy 250). W wieku 10 lat powiedziałem sobie, że kiedyś na 100% będę mieć pająki. Po 2 latach trafiłem na YT na kanał związany z hodowlą ptaszników, doszedłem do grup na Facebooku związanych z ptasznikami i przyszedł moment, w którym naszła mnie chęć na posiadanie owego ptasznika. Zacząłem oznajmiać rodzicom, że mam takie zainteresowanie ale kto normalny pozwoli 12 letniemu dziecku na hodowle jadowitego zwierzęcia w domu, wiedząc, że w takim wieku szybko się nudzą nowe zainteresow